19 april 2010

guud vad dålig jag är på att skriva.

Har börjat lira fotboll i Tillberga sjukt härligt lag. Ska börja jobba natt i slutet av maj också annars har de nog inte hänt så mycket.

hela helgen har gått åt att jobba så idag när jag var ledig tog jag chansen att göra lite saker. började med att springa på morgonen eftersom jag måste verkligen få upp fotbollskonditionen! klockan 10 åkte jag mamma och pappa till hälla eftersom jag körde och hämtade upp mamma innan pappa fick han sitta i baksätet haha det gillade han inte fegisen! Vi tittade på persienner till min lya eftersom det lir så ljust och om jag nu ska börja jobba natt är det bäst att de blir lite mörkt!

Efter shoppingrundan åkte vi och ombesikta bilen och den gick igenom TJOHO! Jag och mor min kännde oss hungriga så vi drog en max och åkte vidare till moster och kusin mycket trevligt att träffa dom. MIN KUSIN ÄR MIN FÖREBILD<3

vid fem tog jag en fika med en av världens bästa faktiskt det blev en snabb men mycket trevlig fika på kalle på spången, lite besviken på den kontiga bullen som var mycket godare sist.. tiden rann iväg fikade ändå 2 timmar så var nog inte så snabb iallafall :) fick brottom iväg på innabandyträningen iaf var mycket kul att träffa alla söta muppar ÄLSKAR LAGET!!!! hela trion var inte där michelle var inte där tråkigt! Emma var iallaFALL DÄR OCH SÖT SOM HON ÄR GAV HON MIG EN BAMSEKRAM!
och hon var glad alltid lika gald!





nu sitter jag och glor på southpark i min ensamhet määcki är ju i stockholm och ser på hockey. anywho soutpark is awsome!

Imorgon vaknas en Kväll med min LINN<3<3<3<3<3 usch jag saknar henne !!!!!!!

Jag har dom bästa vännerna i världen <3

skrivit för mycket nu men men :D ENJOY!!

Pusselipuss

1 kommentar: