20 april 2010

bra uppdatering nu tycker jag!

dagen började med ett telefonsamtal 07:15 07:30 var jag på jobbet snabb som en iller jobbade extra på bäckby idag det var jätte kul att träffa alla synd bara att vissa har dött man tycker ju om alla tanter och gubbar så mycket!

När jag kom hem från jobbet gjorde jag och määcki chiliqourn och ris Marcus tror fortfarande att qournet var kykling haha!!! gott vart de iaf..



kl 7 kom Linn och Emma vi spelade kort och geni självklart vann jag på ALLT!'
Emma fick frågan "Vad gör man på ägg vatten och salt"?
Emmas Svar:"ja inte är det pannkaka iaf... hmm kotlett?? eller nej inte ägg kotlett!"
rätta svaret : OMELETT inte någon jävla kotlett xD


mina smarta vänner visste heller inte var amsterdam var huvudstad och inte heller vilket land barcelona ligger i, och INTE ENS vad 77-18 är HAHAHAHAH!! inte konstig att jag vann. Men NI är underbara jag älskar er -v-

Imorgon blir det jobb och jobbmöte så möte mellan 14-16 och jobb mellan 16-21 bäst för monica att hon är där! Regnar det inte imorgon så cyklar jag till jobbet sen hem till mamma och sen går jag hem.. måste lämna cykeln innan alexandra kommer hem från finland!

Pussar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar