26 mars 2010

neeeeeeeeervöös



JAAAAAAAAAAAAAAAAa !!!! vi vann igår 4-1 mot kumla jag spelade bara sista perioden eftersom jag jobbade.. tack vare min underbara kollega monica kunde jag åka tidigare, tusen tack till henne! Lyckades tydligen bli hatad av hela kumla publiken Puuurfekt!

usch är så nervös ska träffa min biologiska papppa för första gången om några timmar.. kommer nog gå bra tror jag.

ikväll blir det fest hos mig "carrofest" som emmma så fint kallar det eftersom jag bara kan festa varannan helg eftersom jag jobbar dom andra.. min syster och hennes gäng kommer också till min lya KUUUL!

min fina underbara katt hade tydligen varit dålig i magen på kvällen igår så hon hade så fint bajsa ner hela farmors fina över kast och en stor del till av sängen.. så gissa vem som har tväättstugen idag igen :)? jo, JaG! dax att hänga första lasset!

hörs sen då sötbloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar