18 februari 2010

saknar Ghana !!!

ligger i sängen nu har precis kollat på en grym film. igår vann vi mot kumla med 6-4 NICE som fan-

kom precis på att snart är det ett år sen vi var i ghana... ligger och tänker på sos barnby. det var så otroligt vi var bara i barnbyn i 4 dagar ändå gick människorna rakt in i hjärtat. jag saknar dom så jävla mycket att det inte går att beskriva med ord. jag kommer ihåg kvällen när vi skulle ta farväl av alla, det var så känslosamt jag har aldrig i mitt liv sett så många människor gråta så mycket samtidigt..


på bilder är Debohra hon var så snäll man trodde först att hon var lärare i byn men hon var elev men hon var så vuxen av sig, det är så sjukt jag undrar verkligen hur hennes liv ser ut nu och hur det kommer se ut i framtiden..



det här är ifrån sista kvällen det var så sjukt mycket känslor, Emil och William var så klockrena , jag träffade dom för ett år sedan i fyra dagar och jag älskar dom av hela mitt hjärta! jag saknar allt!!

Ghana I'll be back <3 :,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar