18 februari 2010

friends of the heart

kom just att tänka på att när jag var i kyrkan när jag var yngre flera år sedan vilket jag var mycket så var det en kille som var där och föreläste han pratade om vänner. han sa att det fanns "friends of the heart and firends of the road" och det stämmer. jag har haft många friends of the road, dom har alla varit grymma vänner men människor blir olika med åren som min vän mathilda vi var alltid grymt bra vänner när vi var små ända upp till vi började gymnasiet när det kom mycket emellan och livet började se annorlunda ut..
jag har två friends of the heart och det är min Linn Kuivaniemi för jag vet att vad som än händer imorgon eller idag så kommer hon byr sig lika mycket om mig hon kommer att finnas därför mig precis som jag finns där för henne alltid mitt i natten om det skulle vara så.
och så har jag Elin Hansson hur mycket vi än glider ifrån varandra så hittar vi alltid tillbaka.



JAG ÄLSKAR ER<3

1 kommentar:

  1. Saknar dig :( du får komma till Linde någon gång och ta med dig tjejorna :)/ Thilda

    SvaraRadera