15 februari 2010

dagen

tjolahopp

introduktionen gick bara bra fick en as cool handledare eller vad man ska kalla honom. sista intron på onsdag sen kör jag själv på fredag känns helt okej faktiskt.

klockan två idag åkte jag och marcus med mirra till djur doktorn eftersom hon kissade blod som tur var var det inget fel utan eller var bara någon hinna det var fel på så hon fick kosttillskott tabletter. min plånbok däremot fick lida... 1130 kronor!!! nu får jag och mirra ela på kattmaten till den 25e :D hahaa..

Marcus har bestämt tv kvällen idag.. först sporten som är slut nu som tur är sen RAw och sen sverige pussas och kramas. Han är bestämd min lilla man! haha

imorgon ska jag på deligering men först ska jag och määäcki tvätta..sen är det träning som gäller, och träffa emmafemman trevlanstrevlans! ( www.emmaenvall.devote.se ) emmas blogg, mycket fin!


ha en grym kväll puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar