23 februari 2010

heej

har inte skrivit på ett tag eftersom ja jobbat ca 35 h sen i fredags kväll.. :/ är liiite sliten kan man ju säga. men ledig idag iallafall och det ska bli sjukt skönt.
klockan är nio nu och jag har varit uppe sen 8 fast jag är ledig, duktig va? skikade iväg marcus till arlada med gocics farsa för att hämta baba och deda (marcus mormor och morfar från serbien) sjukt roligt att dom kommer dom är så snälla och gör så god mat!

strax ska jag skjuts grannen haha som för övrigt är marcus storesyster till hälla för hon ska jobba. Halv ett ska jag luncha med roffe ska bli kul var ju länge sen nu eftersom han har vari sjuk mycket. Sen blir det till systemet för att köpa alkoholfi champange till min syster som dom ska ge sin vän.

ikväll blir det förbi marcus och hejja på baba och deda sen vidare på träning däär sötemms väntar :D:D:D


måste dra, hör av mig sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar