23 februari 2010

dagen har varit super bra!

började med att skjutsa Sandra till jobbet min bil är så trög nu har avgasröret gått av så det låter som minst 70 lastbilar kommer brummande.. =(

klockan 12 gick jag ner till stan vid halv ett smsade jag roffe och frågade var han var då hade han försovit sig yaay ... blev till slut käk på gränden lasangne sjukt gott roffe var snäll och bjöd eftersom han kom så sent men jag får väl bjuda nästa gång. sen gick han och klippte sig och jag gick och shoppade hittade en as mysig tröja en klar blå huvtröja med dragkedja och en tunika och en jeans skjorta. köpte hårfärg också. vid 3 tog vi en kaffe sen gick jag hem och färgade håret det blev helt okej faktiskt. klockan fem åkte jag och hämtade sandra på jobbet sen åkte vi hem till marcus mamma eller ja det är ju faktiskt sandras mamma också men där träffade vi iallafall baba och deda mycket trevligt!!

kom nyss hem från träningen det var kul att träffa alla bruttor igen :)

Hörs då =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar