25 februari 2010

noll grader ute :D nu blir det sommar kläder!!!!

sverige förlorade igår, SKÖNT då kanske livet kan återgå till de normala. Pallar inge mer os nu!

Idag fylller världens bästa och finaste faster 40 år GRATTIS det är kul för det skiljer nästan på dagen exakt 20 år mellan mig och henne, sweet. fick sms av henne nyss att vi skulle få käk också perfekt eftersom jag börjar jobba kl 16 och behöver lite käk innan.

innan jag ska till faster sk ajag till systemet och shoppa till imorgon för då är det lagfest, innan lagfesten ska jag vinka av min lillalinn som ska till storstaden och träffa kärleken såsöta! sen kommer Emma och michelle vi ska färga och kanske slinga emmas hår kommmer bli skit bra! sen ska vi käka och då kommer mupparna och äter också hahah nicenice.



Marcus <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar