14 oktober 2009

tjenixen
snart ska jag och la familia åka till mormor och mofar och hälsa på kan ju vara trevligt vi ska ta med mina goda bullar också haha. Sen blir det träning och först hämta VIPemmaenvall och johanna (:

tidigare idag hjälpte jag marcus mamma att söka jobb och skriva cv det blir sjukt bra haha. igår var jag och marcus på stan jag skulle bara köpa en bh men kom hem med örhängen, vinterjacka, en tröja, en fest klänning SOM INTE ÄR EN SVART TUBTOPP (y), trosor BH och en mössa hahah jag är nöjd (: nu måste jag bara köpa nya löpardojjor eftersom jag är slarvig och har tappat en sko :/
aaah ÅÅÅ vi som skulle haft match på fredag den vart niställd :( fast iof så kan jag ju fira dennis då haha :)

Grattttttttttiiiiiiiis Roffe <3

ha en jäkla nice dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar