18 oktober 2009

superhelg!

tjenare
jag har haft en as skön helg tack vare all underbara vänner och familj.
Fredagen spenderades på indroduktion på min nya arbetslats råby hemtjänst till kl 14 sen vidare hem till dennis som fyllde 18 hade kul som tusan sen kom pappa och körde mig dennis jocke och crille till krogen där vi träffa massa folk mina bästingar ellan och linn:) men också Löved och Emmis jag hade sjukt kul - lägger in lite bilder sen när jag är hemma eftersom jag sitter på jobbet nu hehe.

lördagen bjöd på lite innebandy eller ja om man kan kalla VIb u herrars spel för innebandy så haha men jag linn och ellan drog iallafall till västerås hallen för att kolla på VIB u - Råby bk självklart vann råby med 15-6 eftersom vib inte är dom bästa tyvärr:P där träffade vi fam.Palm och Emil så dom hängde på oss efter för att titta på marcus match mot forsby i k borg som dom vann med 10-4 härligthärligt. Direkt efter matchen åkte jag till pappas jobb och bytte kylare på nya bilen sen direkt vidare hem till madde och glo på film och käka KEBAB <3 sen vidare till stan och hämta braggge (:

nu ska jag jobba vidare - Pusss<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar