13 oktober 2009


nu har jag fixat lite med bloggen det vart fint. snart ska jag ner på stan med hänkipänki jag ska köpa en ny bh för min bästa börjar bli sämst så jag behöver en ny sen ska vi käka lite också marcus vill äta spicy och jag fattar inte varför för det gjorde muppen igår med jimboo jag vill äta på sigma cafet där får man blanda sin egen sallad mumsmums hahah.
ikväll ska jag kolla på marcus träning eftersom jag inte har något liv nerå men jag får plugg ro där eftersom det inte är någon som stör så då blir de religionb och matte c för hela slanten .

nu är phuffen för alltid borta :'(


imorgon är det äntligen träning som jag har längtat! !
jag funderar på att börja boxas igen sen funderar jag också på att byta lag i fotbollen men det är bara funderingar än så länge iaf vi får se hur många som fortsätter (:

nu blir kaffe och bulle sen stan (:

puss och ajg saknar min fina farfar Olle <3

1 kommentar: