12 oktober 2009

ooh länge sen jag skrev nu :)
jag har iaf haft en as bra helg med massa innebandy och massa bil fixande. i lördags jobbade jag först 7 30-13 sen vidare till pappas garage och fixa med den nya bilen. sen kl 14:30 hade marcus match han gjorde 6 mål sjuukt bra ju jag ellan linn och bragge satt i sektet mycket mysigt. efter den matchen drog ci till pettersberg och st ilian för att kola på Vib PIF haha en riktigt bra match och nr 7 i pif var galen han tänkte kötta hela vib men lyckades bara till en liten del haha efteer den amtchen begav vi oss till marcus och såg den värdelösa matchen uuuuuh!!!!

Söndagen spendeades med jobb 730-11 sen garage fix 11-17 sen kolla på råby matchen 17-19 sen 19-20 privilige sen sova hahah

nu sitter jag på jobbet och fördriver tiden har rast i 40 min till :o
men iallafall är jag bajs nöjd med den nya bilen den är jätte röd och fin men jag saknar min älskling hoppas han får ett bra hem ;) så världen se upp för KMU 711 yeaaah.

och precis innan jobbet bakade jag bullar typ 60 stycken mums hahah jag tog med en påse till jobbet också hahah
ännu sämre min ena löp sko är helt borta buhu :'( får väl ta och köpa nya.

och det är att tilläggas att min syster är bäst i hela världen på att göra lasagne till och med bättre än spanska kocken antionio :)

nu ska jag in på fejjan och röja på farmen puss alla söta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar