23 september 2009

hockey :)

nu är nyhemkommen från hockeyn det var en mycket bra match slutade 2-0 till vik innan matchen sålde jag och ellan matchprogram vi sålde slut på alla med en kvart kvar hejja oss !!
matchen tillbringades med marcus, alle och ellan. skönt att få en ursäkt också det satt ju på sin plats.
innan matchen var jag på stan med alexandra vi handlade kläder x) jag köpte en tröja och en partytop :) hon köpte skor och en top sen vart det lite kaffe också innan det var dax att dra till
matchen.
jag skulle ha tränat också
men så var ju inte fallet hade för ont i halsen plus att den vart inställd.
nu sitter jag hos marcus och ser på fotboll på tv ska strax sova eftersom delade tur väntar imrgon. Dagen har iallafall varit kanon och Jag tar ingen skit ;)
ja saknar min linn
puss på sanningen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar