23 september 2009

just live you life ;)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet hände inget speciellt där lika trevligt som vanligt.

Går kvällen bjöd på mycket skratt med mackan"Nötter" är han inte klockren :)?


Nu sitter jag och äter tonfisk sallad aaw ja när man äter tonfisk tänker man ju på limpan :( hon är bort rest två veckor till jag avlider.. När jag har ätit klart ska jag ta phuffen ner på stan och gå en sväng med min fina syster efter de ska jag vidare till Abb arena och sälja matchprogram Bäst för fisken att han inte är en pain in the as för då får han sig en omgång! Efter första perioden i hockeyn bär det av på innebandy träning kulkul men måste ta det lite lugnt hade ju feber senast igår kväll ;D


Jag fick precis ett sms av micki som frågade när ghana kvällen var på fredag vilket jag Totalt hade glömt (Y) - jag har mycket att göra i helgen Fira sved som blir 19 på fredagen HURRA! SERIEPREMIÄR på lördagen Fira Gocic som blir 18 på lördagen :)

får se om jag över lever till söndagen.


Imorgon blir det delad tur får se om jag hinner skriva något då :) men tills dess just live your life ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar