24 september 2009



tjeena


nu har jag precis ätit efter att ha jobbat 8-13 utan frukost, hade så sjukt ont i halsen imorse så det fick bli litelite vatten till frukost inte bra jag som alltid äter frulle. så när jag kliver ur bilen och börjar traska hemåt så får jag ett sms av mamma att maten är klar så jag rusade in med all min kraft. Snart ska jag lägga mig och vila en stund arbetsdagen är ju tyvärr inte slut 16-20 kvar jag ogillar deladtur! plus att hemtjänst kläderna är ju sjukt snygga och beväma ;O nej !
Fick ett meddelande från Linns pappa nyss haha då vart man lite chockad:P men han ville bara ha alex nummer fast man blir ju lite skrajsen ;D

Imorgon blir det party för Sveddan han blir 19 år ; fatta vad tiden går snabbt det var liksom inte länge sen jag var 13 och började på bäckbyskolan det var verkligen inte länge sen. Guud vad jag saknar den tiden när man var 13 år man behövde inte ens använda hjärnan till något det var ju underbart. att säga att man har förändrats sen den tiden stämmer nog inte inte för mig iallafall jag visste redan då vad min drivkraft var orättvisa jag gillar verkligen inte när folk blir orättvist behandlade. visst har man blivit mognare och mindre kaxig osv men drivkraften är densamma och kommer nog alltid vara.

Imorgon fyller jessica också år 18 grattis till henne också :)

puss hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar