09 oktober 2009

nu har jag precis duschat skönt som fan var de .



Kvällen blir lugn idag eftersom jag jobbar imorgon. klockan 7 ska jag ta mig till västerås hallen med Linn och se VIB matchen roligt hennes pappa är ju lagledare annars hade vi nog inte tittat haha. Tänkte kanske klippa mig idag också men jag vet inte hur vet bara att det behövs:P

Kvällen igår var rolig jag och alleballe drog till sveddan vi spelade alfapet och jag VANN med 8 poäng och självklart hade alle "dåliga bokstäver" hahaha eller så var jag helt enkelt bättre ;) sen vid 2 på natten när marcus match började som vi egnentligen var där för att se så sov iaf jag och alle och efter ett tag somnade sved också och då tyckte inte marcus det var nå kul längre så vi åkte hem kl 4 haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar