08 oktober 2009

min dag har varit jätte bra! jag och marcus vaknade runt 12 halv ett så vi bestämde att det var ingen ide för frukost så vi åkte till Jensens och åt lunch det var som alltid trevligt och mysigt. Efter lunchen kollade vi på klubbor jag hitta en as bra men den var blå och jag ville inte ha en blå så jag köpte den inte. när jag kom hem från stan så kom Linn över vi tittade lite på youtube sen följde vi med Madde och ellan till erikslund på en promenad. när vi gick där i skogen började vi prata om studentkryssningen eftersom elin och linn tar studenten iår. Eftersom jag inte kunde boka kryssningen förra året eftersom vi inte visste när vi skulle till ghana såå vart jag sjukt peppad åpå att hänga med så jag och ellan bestämde att ta en hytt men så frågade vi natta och hon ville också hänga på så då drog vi med marcus också :) KULKULKUL... eftersomdet fanns få platser kvar så drog vi till gidde och fixade med biljetterna med några ytterst skumma typer:P


nu kom alle så vi ska dra till sved :D HÖRS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar