26 september 2009

Seriepremiär




nu sitter jnag med en handduk runt skallen och har precis badat mysigt (:


Om ett tag sak jag hämta upp min pojk och åka till media markt för han vill så gärna köpa en ipod han är rätt så goo för han lyssnar knappt på musik men hans orsak till att köpa en är "om man åker utomlands kan man kolla på film på den på planet" hahah som att han reser hela tiden.. På tal om resa så blir det kanske förhoppningsvis Serbien om ett par veckor Hoppas jag saknar baba och deda ju.








Går kvällen var skoj ellan kom som sagt hit vi pimpla lite vin sen drog vi till bussen as tidigt vi tog 21:12 bussen ner på stan eftersom vi skulle möta jessica och dom men alla nackdelar har fördelar så vi kom ju in gratis;D väl inne träffa vi mycket party människor Madde bland annat så sjukt skönt att umgår igen<3>




ooooooooooooooooooooooooooooooh idag är det seriepremiär mot Hovsta ifrån Örebro Vi ska krossa dom jag känner på mig att det blir vinst ingen sate ska iallafall komma förbi mig :) efter vinsten i örebro ska jag hem till min knutte vi ska se film och käka chips med dip vilket var hundra år sedan jag åt så jag ska äta tills jag kräks. Määcki har ju också åremiär idag mot petterberg så för dom finns inget annat än vinst! guuuuuuuud vad jag har saknat innebandyn men nu är det äntligen igång !!




www.ericaanderssson.blogspot.com hon vet mest av alla om det mest så det är bara fråga henne om ni har funderingar om någonting vad som helst ;)




Ha det sjukt bra (: btw det är ju Råby färger <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar