25 september 2009



Nu sitter jag här och väntar på Ellan hon skulle bara in i en dusch sen kommer hon över och pimplar lite gott vin sen ska vi vidare och träffa Jessica hennes pojke och Sandra kul, sen ska vi in på Konrad!!!
idag har jag jobbat skulle egentligen ha jobbat till 13 men det blev 15 eftersom ica öppnade 12 och vi var tvungna att fixa alla tanter och gubbars inköp. Väl inne på ica var det djungelnslag som gällde DOM SLOGS ÖVER KÖTTFÄRS!! herregud säger jag bara. vanligtvis tar det 30 min att handla men idag stog jag i kön i 40 min kan man tänka sig vad glad jag var då. Väl hemma var det en 2min duch och sedan iväg till besiktningen, det blev inget körförbud bara ombesiktning det var nå fel på handbromsen och bakvagnen men det fixar min söta pappa på ett ögonkick och det är ju tur ! Efter besikningen käkade jag mackan och alex spicy sjukt gott eftersom jag inte hade ätit något under dagen för jag hade ju så underbart ingen rast. När jag och syrran kom hem fixade jag hennes frilla och hennes smink hon vart jätte söt :) Bra dag hittils synd bara att vissa människor inte förstår vad livet går ut på ;D
Nu jäklar äre PARTY!
Pusssssssss (;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar