30 september 2009

Määcki jag älskar dig<3
nu somnar jag snart jag som tänkte vara vaken ända tills marcus kommer men jag kan säga att så blir inte fallet haha. imorgon blir det jobb 13-21 30 både bra och dåligt jag misssar träningen men jag tjänar pengar så både bu och bä. Jag har precis tittat klart på andra avenyn det suger ju egentligen men man blir liksom fast precis som det var förrut när man såg skilda världar eller rederiet hehe :)

Imorse kom jag på att fasen jag måste köpa vantar halsduk och mössa!!!!! och det är snarast jag höll på att frysa ihjäl imorse när jag cyklade runt till mina kära tanter och gubbar så vantar är iallafall prio 1. Jag ska ju gå på stan på torsdag med marcus han ska till arbetsförmedligen sen ska jag och ellan köpa nå fint åt madde så då kan jag nog köpa ett par vantar och de då :D

Imorgon fyller madde 21 GRATTIS till henne<3>

nu ska jag krypa till kojs pallar inte vara uppe längre men jag har iaf sovmorgon till 13 imorgon (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar