29 september 2009

Dagen har varit bra jag ska inte klaga jag jobbade till 17 åkte hem occh tog en kaffe sen vart jag lite hungrig så jag käkade kykling vingar som mamma hade gjort det var sjukt gott så jag tar resterna i matlåda imorgon. sen var det full fulle mot hockeyn jag racade med ellans pappa hela vägen dit och jag VANN; kanske för jag tog det lite mer seriöst haha vem vet . Första perioden av hockeyn sög pungråtta ingenting hände förutom att dregget bervid oss klappade händerna vid totalt fel tillfälle! sen vart det iallafall bättre spel men det vart ändå en förlust :( 3-4 till malmö. Nu ska jag sätta på andra avenyn och gör en fet kopp te och vänta på att marcus kommer hem från linköping. han har varit och kollat på linköping- st louis (bulans ny lag) självklart krossades linköping med hela 6-0 men det är ju klass skillnad på nhl och elitserien.


Jag hör av mig efter andra avenyn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar