07 maj 2010

tjatja :D

sitter och äter frukost nu hård ostmacka med tomat sjukt gott!

igår var jag på stan en sväng med marcus jag köpte strumpbyxor för det var verkligen väl behövligt och en ögonskugga en guldig eftersom jag tappade min förra guldögonskugga.. eftersom jag haltade heeeeela vägen till stan med bara en krycka hade jag sjukt ont så pappa fick komma och köra hem mig vilken tur att jag har honom. Han är till och med så snäll att han har fixat flak till min kompis student!
halv 5 åkte jag och hämtade mamma och sötnos selma sen åkte vi förbi tokfias skola och hämtade henne för att åka vidare till min kusin och moster eftersom min kusin fyllde 22 vid 8 tiden drog vi occ hemmåt men först föbi ica maxi för att inhandla lite nödvändiga grejor! Väl hemma färgade jag sandras hår hoppas det blev bra!




En vän som säger: "du behöver inte berätta när du är ledsen för jag kan se det i dina ögon" - det är en bästa vän -v-


IKVÄLL ÄR DET FEST !!!! nu blir de taggning med att städa akvariet och garderoben..

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar