24 april 2010

Igår var en super dag!!!

Började dagen med att ta 10 tåget till stockholm med roffe på tåget träffade vi Linda sjukt trevlig tjej. Framme i Stockholm träffade vi Räkimäki och Berra vi drog runt på stan och kollade på kläder osv, jag köpte 2 linnen en t-shirt leggins en deodorant och en"vacker" kaffetermosmugg. Vi käkade buffe på någon thai restaurang det var gott och trevligt. Anledningen till att vi åkte till stockholm var att roffe skulle på arbetsintervjuv på tele2 han skulle till en adress som var tio min från slussen... 10 min om man går tänkte ju vi självklart det visade sig ligga i nacka och det var 10 min med bil så vi tog en taxi ah killen med pengarna betalade ;)
När han var klar tog vi taxi till stationen och hann precis med 16:07 tåget hem Vilken tur!! flitiga var vi iallafall skönt att komma iväg lite..

- TACK ROFFE-v-

väl framme i vässan kom bästa och hämtade oss vi skjutsade hem roffe och drog vidare till sytemet på hälla och ja det var svårt att hitta till hälla just idag just när vi bara hade 15 min på oss till marcus match började. Vi hann till andra perioden eftersom linn slirar som hon gör annars hade vi nog missat heela matchen hahaa.. På matchen träffade jag mina favvomuppar mycket trevligt.

Dom van med 6-1 och eftermatchen åkte jag mackan och alle till maxi för att handla och vidare och hämta potatisgratäng hos marcus mamma SJUKT GOTT!!

jag hade ju inte direkt planerat att gå ut och ännu mindre att ha förfest här men så blev de ofc.. Det var bra folk som kom så det vart trevligt. Vid 23 drog vi vidare till Pluto Alla kom in så var det jag marcus och Bäckis kvar först blir marcus nekad och sen Bäckis och jag säger HERRRRRRREGUD marcus var ju lite dragen men Bäckis var ju nästintill nykter!!!! jävla bittermuppar!

så snäll flickvän som jag är så gick jag inte med marcus jag drog in på pluto istället eftersom jag alltför många gånger har hängt med honom när han blivit utslängd. Det var en sjukt nice kväll på pluto träffade många som jag känner bland annat DOGGE oh han är ju så snäll! Efter krogen Drog jag och Jocke till donken vi träffade någon hund kille haha herregud! kvällen slutade med att Jocke sov i Soffan. Vaknade vid 9 av att han gjorde en EmmaEnvall dvs plocka undan Vilken kille va :D hahha

nu vart det ett långt inlägg men det var ju en händelserik dag också..
IDAG SKA BLI SUPERBRA 18 ÅRS FEST HOS MIG för linns lillebror tjoooheeej ska städa bilen och se på marcus match också .. Puuuuuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar