23 mars 2010

ojoj mycket bra uppslutning idag redan andra inlägget.

sitteroch dricker te mycket gott. precis varit hos mamma och ätit kollade igenom en massa gamla kläder också jag hittade en as cool jeans jacka och lite annat smått och gott.. efter maten åkte ja och marcus och lämmnade en stor sopsäck med kläder ill läkarmissonen duktiga vi är!



nu är det kvar på innebandyn och vi vann första matchen utav 3 med 7-2 match på torsdag och lördag KROSSA! btw jag har den bästa backkollegan mna kan tänka sig yesyes vi på bilden hhahah =)

har blekt håret lite nu eftersom det är vår och snart sommar :)

På fedag ska jag träffa min biologiska pappa för första gången spännande är mycket nervös! men det är väl kanske inte så konstigt..?

nu ska jag dra ner på stan och fika med roffe sen tänkte jag kolla lite på kläder hoppas jag hittar nå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar