16 januari 2010

DAGEN - 16/1

Idag har jag haft match vi vann (så klart) råby - nora 12-0 inte så väldigt spännande match eftersom vi har bollen hela matchen verkligen HELA! Men stackars nora var ju bara 6 ute spelare stackrarna..

Efter matchen blev det Kebab med Bragge och Emma fast kebaben var inge vidare den var nog gammal. vi käkade vår kebab medans vi tittade på herrarnas match. I pausen gick jag och alle och köpte korv och bröd till kisken på Ica, det visade sig att dom hade tipspromenad på ica så vi gick den och fick 10an lotter självklart vann alle och inte jag PLUS att han tog en ny och bara vann och vann 6 jävla gånger i rad!! Efter herrarnas rysar match mot skogs som slutade med 8-7 till råby efter sudden åkte vi till bellevu för att kolla på marcus match det var inge att titta på men Svedberg och marcus gjorde iaf varsin kasse !! kul det eftersom matchen typ slutade 15-2 eller något år de hållet.

ikväll ska jag till SIgurdsgatan 25 med elin och alexandra och förhoppningsvis Sveddan :D vi ska titta på Elias som ska spela.

kommer bli en AWSOME kväll..



Imorgon ska jag ta med mig syster och marcus och titta på nya lyan :D

PUSS<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar