06 oktober 2009


tjoflöjt
min söta syster såg min match igår<3

Dagen har precis spenderats klart på jobbet hade en helt okej arbetsdag.
gårdagen bjöd på förlust med 6-5 fan!!! saken gjorde de ju inte bättre när vi 20.00 gör 6-6 och får det bortdömt :@ nedrans domare. men vi är iallafall så sjukt grymma, inge snack om saken.
Nu kom precis en mimer gubbe och ska fixa våran dusch härligt för jag tänkte nämligen ta en dusch om en stund. Ikväll bär de av till marcus träning han behöver ju skjus eftersom han inte har ett eget körkort efter hans träning tänker jag ta med honom till västeråshallens parkering så ska jag lära honom lite mohahha..

Imorgon är jag ledig igen tjoheej men jobbar i helgen iställt. men iallafall så ska jag och pappa åka till farmor och fika då det ska bli kul länge sen nu.

hörs sen nu tänkte jag kolla på riverside det ska tydligen vara skit bra enligt natta så vi får väl se ;)


pusss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar