03 oktober 2009


tjenare kom nyss hem från marcus soiv där i natt eller ja sov är väl att ta i. Gårkvällen bjöd på en otroligt rolig film kväll med ellan och madde vi såg Idol och Jen film som var både rolig och sorlig (: Tack för en kukl kväll brudar. EFter filmtittandet gick jag i det is kalla vädret tillsammans med alla isbjörnar och älvor som linn hade sagt hem till mackan. Väl där möttes man av över taggade meldelålders människor som bara skulle spela Buzz så jag spåelade en gång och krossade alla, då vart dom lite upprörda och tyckte inte en junior skulle vinna så vi körde en gång till och jag krossade igen sen tvinga dom mig att spela en gång till men då vann marcus och eftersom haqn också var junior var dom vungna att spela igen och då vann jag igen SÅ KÄNN ER ÖVERKÖRDA! inte nog med de när det var slut spelat runt halv 3 skulle marcus se på nhl match på tv så jag rensade lite på min farm i farmville och då drog strömmen igång med sitt trollande han var faktiskt duktig haha men gud vad trött jag var!! så jag sov till halv 9 käkade frulle och sov vidare till halv 11.

Nu ska jag dricka Kaffe Sen ska jag iväg och krosssa örebro!! och mina fina flickor kommer och hejar <3 Efter de ska jag iväg och kolla på vib-rsk i JA. Ikväll blir det fest, ska först till madde och sen vidare till gocic och kanske uttgång efter de vem vet :)??

Pusssis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar