04 oktober 2009

sjukt bra gårdag

Grattis till min biologiska pappa Raffe som fyller år idag :D GRATTIS<3

lite bilder från gårdagen :) dock sjukt dåliga eftersom dom är från min sjukt dåliga mobil ;)






Igår hade jag fan grymt roligt! Började bra med en vinst mot kfum Örebro och mamma ellan och madde var och titta och det var bäst av allt. så nu leder vi serien och detär ju inget att klaga på. Efter min match stack jag till västerås hallen för att kolla Rönnby VIB i JA med mackan men efter bara 20 min ringer pappa och frågar om jag ska se min nya bil så vi rusade iväg för att glo på skönheten i regnet TACK PAPPA!
Efter bil tittandet skjusade jag hem marcus så han fick göra iordning sig till gochas fest själv drog jag hem och la mig i ett sjukt härligt bad sen fsest fixade jag mig och drog med ellan till madde och ja precis duktiga elin och carro glömde maddes present så hon får den idag istället. väl hos madde fick vi underbar tacos sjukt gott tack madde. Efter de drog jag vidare till gocha runt 8 eller så. När jag kom möttes man av gochas underbara mamma hon hade gjort all mat och allt själv hon är så grym! det var sjukt med folk hos gocha så när jag kom och till slut hittade marcus efter att jag gått ern drink kurs med robert tänkte jag neej men gud är det bara släktingar haha men nerå på nedre våningen var det mycket folk fast bara ett par som man kännde igen Tobbe alex och degen men jag hade grymt roligt iallafall. Alex bjöd på en rasberry shot och stolt som jag var tog jag ju den och trodde att det var bra men icke jag hade den där shot mannen efter mig ett bra tag och det var inte bra för det vart inte bara en "shut" som mackan säger hahhah... Den fanns en söt pojke där också som spelade trombon* stavning? han var skit grym och spelade flinta och killing me softly för gocha.. roligaste festen jag varit på iaf Tack gocha (:

jag och hjäratat grog vid halv 11 för vi skullle vidare mot konrad med sved elin madde och bragman. efter många om och men hamnade vi på konrad lite folk men jag hade ändå rolgt träffade sofs och strömmen och ja simmaren hahah Tack alla för en grym kväll :)

nu sitter jag och ska strax ta en löp runda niiice måste få lite krämpor att släppa innan matchen imorgon ;)
puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar