01 oktober 2009

nu har jag precis ätit upp min goda mat fy vilken kock jag var jag slängde på stekt ägg och räkor på en tekaka och fasen vad gott det var mamma och alex är ju på stan och käkar eftersom dom ska på rea kvällen på stan. Jag har redan varit på stan idag direkt efter jobbet åkte jag ner och mötte mackan han hade varit på arbetsförmedligen han är duktig<3 sen hade han klippt sig också så nu ser man ansiktet :D Jag köpte halsduk och vantar också mycket fina och sköna. Sen träffade jag ellan vi gick och köpte en present till Madde. Sen köpte vi varsitt örhänge ja, bara ett så vi delade :D

nu ska jag strax brassa iväg på innebandy träning ska bli sjukt kul kunde ju inte träna igår eftersom jag jobbade. så nhu ska jag ge järnet!



Puss och kram (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar