25 oktober 2009

heeej :)
länge sen jag skrev nu.
Jag har iallafall haft en sjukt bra helg. Fredagen blöd på lagfest hos weronkan hon hade gjort underbar mat och gjort sjukt fint. vi ska spela futsal DM vi kommer vinna :D:D

igår var en underbardag det börjades med att titta på råby-rönnby sen vidare för att se rönnby forsby i resverv serienkul med lite innebandy sen var ju linns lilla syster Wilma med hon är BÄST...
på kvällen hade jag och min otroligt söta pojke bestämt oss för att gå på bio och äta jensens med så i sita sekund ringde roffe och sa att vi skulle med på fest så vi tog med oss alle o svedd och drog till gidde hem till någon i råbysherrlag och förfestade lite. Efter lite förkrök åkte vi vidare till konrad för att träffa ellan och linn efter en imme på konrad blev marcus utkastad för sina små bus så gick vi och mötte roffe och gänget och drog in på silk .. jag hade en snooooor kul kväll<3

idag hade vi match mot forsby vi vann med 5-2 vi är bäst!


puss<3

1 kommentar: