26 september 2009

tjenare :)
nu sitter jag och käkar med määcki efter en tuff dag och tittar på fotboll valencis mot atletico dom panga precis in 2-2 :).
drog till örebro för seriepremiär kl 16 var framme ca 17 taggade till tusen gick vi in på planen och efter första perioden ledde vi med 5-0 tjoflöjt vad bra vi vann tillslut med 14-0 vilket innebär SERIELEDNING- det var en jäkligt skön öppning på en spännande säsong. Määcki vann också fast bara med 9-2 men dom leder också sin serie hurra!! sen har vi fått nya tröjor nu jag klirra hem nr5 jag ville ha 18 lika som määcki men vi hade bara nummer till 17 :( sen var alla utom 5 förstora så jag fick 5 men jag är nöjd det är ett fint nummer :) På väg hem från matchen ville jag verkligen hem jag var så sjukt hungrig men nejdå så kul fick jag inte ha det. ca 200m ifrån avfarten till Hallsta fick vi stanna eftersom det var en krock och det hände kl 21 kl 22:30 fick vi åka då hade jag redan slutat vara hungrig :P det var tydligen 7 människor inblandade så jag hoppas ingen dog eller vart allvarligt skadad!


Imorgon vlir det nog skogen med marcus och plocka Svamp xO

SovGott sötnosar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar