30 september 2009

nu sitter jag på jobbet ska strax följa med en tant till sjukan. tjohooo imorgon får jag följa med en gubbe till sjukan hur sköna arbetsdagar får man inte liksom :D

jag och mackan gjorde iaf världens godaste brunch med ägg, youghurt, bröd, frukt grönsaker och mycket mer MUMS! så nu är jag mätt det lär ju bli lite fika på sjukan också iväntan på att tanten ska bli klar tjoflöt vad bra jag mår! och jag har mina skönaste jeans på mig också för det är fan för kallt att ha arbetsbyxorna på sig så jag kör bara på den fina tröjan :) fan jag missar träningen idag och jag var verkligen taggad till 100000 men jobbar man så gör man men imorgon då jäklar ska jag träna wiiiho match på lördag kl 13:30 i råbyhallen

Ikväll ska jag hämta marcus på hans träning efter jobbet sen känner jag för att dra ut på en löprunda fy vad skönt det skulle vara!
Imorgon jobbar jag bara 8-14 känns ju skönt efter dom här tre maraton dagarna :)

Idag fyller ju som sagt madde 21 år grattis till henne hoppas hon får en sjukt bra dag för det förtjänar hon (;


pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar