28 september 2009

(:


Nu har Linn varit borta en heel vecka och det är en kvar :'( KOM HEM HJÄRTAT<3



nu sitter jag och lyssnar på Ted Gärdestad killen var ju för grym! " jag vill ha en egen måne jag vill åka till" fatta underbart det låter..
Gårdagen var ytterst bra först blev det pappas jobb och fixa lite men bilen mohahaa jävlades lite med pappas chef bergkvist också hahaha! muppen la in massa pantburkar i min bil så jag prydde hans nya motorcykel med dom sen ;) efter garage besöket blev det stan för att träffa määcki. Marcus ville lyxa till de sa han så vi drog till jensens och åt det var både gott och mysigt. Efter den goda maten träffade vi Elin och Madde på donken för att åka vidare till västerås hallen och kolla på vib-balrog. Det var förstta gången madde åkte med mig och hon skrek inte bra gjort av henne (Y) På matchen träffade vi gårdagens födelsedagsbarn gocic :) det slutatde iallafall 4-5 men det knude lika gärna blivit lika.
På kvällen var jag ute en sväng med madde<3


hittils idag har jag jobbat och ätit haha snart ska jag duscha sen ska jag iväg och kika på mackans träning och fippla med han nya fina ipod som han köpte igår :) all kärlek till honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar